Harley-Davidson gekte in Sturgis - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu Harley-Davidson gekte in Sturgis - Reisverslag uit Sturgis, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu

Harley-Davidson gekte in Sturgis

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Sturgis

Vrijdag 8 augustus
Gisteren hebben we het na de Wildlife Loop route lekker rustig aan gedaan en de dag afgesloten met een kampvuurtje. Vandaag hebben we weer van alles gepland en rond 8 uur zijn we vertrokken richting Mount Rushmore. Onderweg komen we langs Crazy Horse Memorial, het antwoord van de indianen hierop. Na een paar foto's gemaakt te hebben, rijden we verder naar Sturgis, waar de Sturgis Motorcycle Ralley plaatsvindt. Duizenden Harley rijders zijn hier samengekomen en in het centrum bevinden zich overal kraampjes en winkeltjes. We kijken onze ogen uit maar op een gegeven moment hebben we wel genoeg van de drukte en de herrie. Daarna vervolgen we onze tocht via de Highway naar Buffalo. We komen terecht op een mooie camping met zwembad en maken nog een aantal onderwateropnames met de GoPro.