Camper weer naar Denver brengen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu Camper weer naar Denver brengen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu

Camper weer naar Denver brengen

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

25 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Denver

Maandag 25 augustus
We vertrekken op tijd richting de inleverpaats voor de camper in Denver. Maandagochtend is een goed moment om naar Denver te rijden want het is relatief rustig op de weg. Het inleveren gaat vlotjes, we nemen een taxi en zijn rond 12 uur bij het Hampton hotel maar kunnen nog niet in onze kamer, pas vanaf 15 uur. Dan dus maar even de buurt verkennen, lekker gegeten bij de Mexicaan en uiteindelijk kunnen we toch voor 15 uur naar onze kamer. Meteen natuurlijk naar het zwembad en bubbelbad. Vanaf 17 uur serveren ze gratis een lichte maaltijd, drankjes, wijn en warme chocoladekoekjes, prima verzorgd dus. Nu in een heerlijk groot schoon bed tv kijken, wat een luxe :-) Morgen downtown bezoeken.

• 27 Augustus 2014 - 13:18

Aafke Ridder:

een veilige en goede vlucht voor jullie!!