Shoppen in Castle Rock - Reisverslag uit Castle Rock, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu Shoppen in Castle Rock - Reisverslag uit Castle Rock, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu

Shoppen in Castle Rock

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

23 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Castle Rock

Zaterdag 23 augustus
Yes, het is weekend, de Amerikanen trekken er massaal op uit. Onze camping ligt naast the Garden of the Gods en we zijn al vroeg in het park. Het wordt weer heet vandaag. In het park wordt veel geklommen tegen de steile rotswanden, een niet ongevaarlijke sport zo te zien. Het loopt al tegen de middag als we richting Castle Rock rijden, een outletcenter. Doel is All Stars en Levis's scoren, voor een prikkie natuurlijk. De opbrengst na een paar uur shoppen: 3 paar schoenen, geen Levi's maar wel wat kleren dus we zijn best tevreden.
Het zoeken naar een plekje op een camping wordt een ramp, de op de TomTom aangegeven campings zijn er niet en die we wel vinden, zijn vol. Het is weekend en er zijn wat festivals rond Denver, daar hadden we niet op gerekend. We overwegen nog even om bij een MacDonalds te gaan staan maar dat idee gaat al snel van tafel. Om 2100 uur komen we eindelijk aan in Central City, waar we nog een plekje krijgen op de overflow (noodplaats) zonder stroom en water. Geeft niks, we zijn al lang blij dat we ergens veilig staan want overnachten op een parkeerplaats is ook geen optie, veel te gevaarlijk!