De hele dag gereden naar Vernal - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu De hele dag gereden naar Vernal - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu

De hele dag gereden naar Vernal

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Vernal

Vrijdag 15 augustus
Het is nog steeds mooi weer, 's ochtends wat fris en bewolkt in de bergen maar al snel knapt het op, komt de zon erdoor en wordt het warm. Al kan het weer ook zo omslaan.
Onderweg naar Vernal hebben we een aantal (koffie) stops gemaakt. Naarmate we zuidelijker kwamen werd het steeds droger maar genoeg moois gezien onderweg. In Dutch John zijn we gestopt bij een store waar een Koriaanse dame ons wat Koriaans eten aanbood. Omdat het zo lekker was hebben we een meeneem maaltijd gekocht en in de camper opgegeten. Dat moeten we thuis ook maar eens proberen Lisanne!
Nu staan we op de KOA-camping Dinosaurland in Vernal en genieten nog even van de avondzon. Er staan veel Nederlanders op deze luxe camping. Morgen wordt het nog iets warmer (ruim 30 graden), we beginnen de dag met een pancake breakfast bij het zwembad.

• 18 Augustus 2014 - 11:29

Aafkeridder:

Jan Willem van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Zullen we skypen vandaag?
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier alles oke alleen heel veel regen.
    De kippen doen het heel goed. Af en toe hebben ze ruzie om een klein stukje brood en in de voederbak ligt dan nog zoveel meer brood.