Van Cody naar Yellowstone - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu Van Cody naar Yellowstone - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Jan Willem Bos - WaarBenJij.nu

Van Cody naar Yellowstone

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Cody

Zaterdag 9 augustus
Vanuit de campground in Buffalo zijn we in de ochtend vertrokken richting Cody, het grootste stadje voor Yellowstone. Vanuit Buffalo nemen we de scenic route door het Bighorn National Forest, waar we zelfs twee elanden hebben gezien! Onderweg een aantal stops gemaakt in typische western stadjes (o.a. Ten Sleep). Tegen het einde van de middag aangekomen in Cody, het stadje bekeken en op de parkeerplaats voor de McD gekookt. We besloten alvast door te rijden richting Yellowstone omdat de campgrounds in Cody ons niet echt aanspraken. Eenmaal buiten Cody kwamen we er al snel achter dat de route erg afgelegen is. Geen dorpjes, geen huizen, laat staan campgrounds. Het wordt hier snel donker, maar het leek ons geen goed plan om de camper aan de weg neer te zetten. Gelukkig kwamen we naar bijna twee uur rijden alsnog een kleine campground tegen, waar de receptie natuurlijk al gesloten was. De volgende ochtend (10-8) bleek dat we bij een restaurant/RV park stonden waar de eigenaresse verse cinnamon rolls en scones had gebakken, die wij natuurlijk hebben geprobeerd.